Benoît Heilbrunn
Marketing
Benoît Heilbrunn is a HEC and EHESS graduate, he has a doctorate in Management Science and is a PhD supervisor (Université Paris-Dauphine). He is currently assistant marketing Professor at ESCP Europe and teaches marketing at IFM. He has written Le logo (Puf, Que-sais-je?), La marque (Puf, Que sais-je ?), Le culte de la performance (La Découverte), La consommation et ses sociologies (Armand Colin), La marque. Stratégie, identité, valeur(s) (Dunod), and is co-author of Les marques pour les nuls (Editions Générales First) and La performance, une nouvelle idéologie? (La Découverte).
Other publicaitons
Books
- Le logo
- Puf, Que-sais-je?
- La marque
- Puf, Que-sais-je?
- La consommation et ses sociologies
- Puf, Que-sais-je?
- Le packaging
- Puf, Que-sais-je?
- Les marques pour les nuls
- Puf, Que-sais-je?
- La performance, une nouvelle idéologie ?
- Puf, Que-sais-je?